Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε να έχει δημιουργηθεί μία σύμπραξη "επιστημονικών ενώσεων εκπαιδευτικών", οι οποίες αφορούν κάποιους κλάδους που έχουν κατά καιρούς ευνοηθεί πλουσιοπάροχα, και να δημοσιεύονται διάφορες ανακοινώσεις για συντεχνιακά θέματα, άλλοτε διορισμών και άλλοτε αποσπάσεων.
Στις ανακοινώσεις αυτές ενίοτε τονίζεται και η αγωνία των ενώσεων αυτών για την προαγωγή της διδασκαλίας των αντικειμένων τους. Το ερώτημα είναι αν τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων των ενώσεων αυτών έχουν κάποια σχέση με τη διδασκαλία, παρά την όποια εκπαιδευτική τους ιδιότητα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως οι συναντήσεις τους με διάφορους υπουργούς και υφυπουργούς γίνονται πάντοτε μέσα σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα...