”Oι άνθρωποι που αξιολογούν τα παιδιά μας θα σταματήσουν να φοβούνται την αξιολόγηση…"
Αυτό που ξέχασε να μας πει η Κάλερ είναι τι είδους αξιολόγηση λαμβάνει χώρα στα σχολεία, καθώς τα συνθήματα της αριστερής θολοκουλτούρας για "ισότητα στην εκπαίδευση" έχουν επιτύχει ώστε όποιος δεν περάσει έναν μαθητή να κινδυνεύει με δημόσια διαπόμπευση από τους ίδιους τους οσφυοκάμπτες που παριστάνουν τους προϊσταμένους της εκπαίδευσης.
Για ποιά αξιολόγηση "των παιδιών μας" μιλάει λοιπόν η Κάλερ;
Ακόμα γελοιότερες ήταν και οι απαντήσεις στο θέμα της κατάργησης της βάσης του 10, που είχε ως αποτέλεσμα να περάσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υποψήφιοι με βαθμό ουσιαστικά μηδέν. Η απάντηση της Κάλερ ήταν ότι το ένα δεν έχει σχέση με το άλλο(!).
Το ερώτημα λοιπόν είναι τι ρόλο επιθυμεί η συμπλεγματική αγελάς για τον εκπαιδευτικό, αφού η όποια αξιολόγησή του για το μαθητή είναι άνευ πρακτικής σημασίας. Το ακόμα πιο κρίσιμο ερώτημα όμως είναι ποιός αξιολόγησε θετικά την Κάλερ ώστε αυτή να αποκτήσει πανεπιστημιακή καριέρα και στη συνέχεια πολιτικό θώκο...