Thursday, June 3, 2010

Οι (αν)εγκέφαλοι του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ξανακτυπούν

Είναι γνωστό πως στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχουν βρει φιλόξενο περιβάλλον αρκετοί ανεκδιήγητοι που εξασφάλισαν με αρκετό γλείψιμο ένα διδακτορικό της πλάκας ώστε να μπορούν να παριστάνουν τους εγκεφάλους της παιδαγωγικής πολιτικής. Όμως η είδηση για τις νέες προτάσεις του δρ Θεολογίας και Σύμβουλου στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Σταύρου Γιαγκάζογλου έρχεται για να πείσει και τους πλέον δύσπιστους για την ποιότητα των εκλεκτών αυτών στελεχών της εκπαίδευσης.

Ο πανσοφότατος διδάχτορας της καρπαζιάς δήλωσε:


«σήμερα οι εικόνες κοσμούν τις τάξεις όπως οι ήρωες του ’21 και ο γεωφυσικός χάρτης. Δεν είμαι υπέρ της αφαίρεσής τους. Τα αναρτημένα σύμβολα μπορούν να αυξηθούν για να εκφράζουν όλους τους μαθητές: θα μπορούσαν να προστεθούν σύμβολα άλλων δογμάτων, εφόσον στην τάξη έχουμε αλλοδαπούς μαθητές, αλλά και άλλες προσωπικότητες- διεθνούς εμβέλειας. Το ζητούμενο δεν είναι να κάνουμε τις τάξεις “λευκά κελιά”, αλλά ελκυστικούς χώρους μάθησης με τους οποίους οι μαθητές να ταυτίζονται. Η ουδετεροθρησκεία προήλθε από το κίνημα του Διαφωτισμού, ωστόσο στον ευρωπαϊκό πολιτισμό σημαντικό ρόλο έπαιξε μέχρι σήμερα και η θρησκευτικότητα»


Ανάμεσα σε διάφορες τυχαία συρραμένες φράσεις, ο Δρ Σταύρος Γιαγκάζογλου πετάει και το προιόν της βαθιάς του σκέψης: Να αρχίσουν και οι αλλοδαποί να προσθέτουν σύμβολα των θρησκειών τους και εικόνες των προσωπικοτήτων που τους εκφράζουν. Με άλλα λόγια, αντί οι αλλοδαποί να σεβαστούν τις παραδόσεις του μέρους που βρίσκονται, να μπορούν να επιβάλλουν το αντίστροφο, δηλαδή τις δικές τους παραδόσεις οι οποίες μπορεί να είναι και ασύμβατες με τις Ελληνικές και Ευρωπαικές.

Το τραγικό είναι ότι αυτή είναι και η ουσία της ύπαρξης των "στελεχών της εκπαίδευσης", να διαγωνίζονται στο ποιός θα πετάξει τη μεγαλύτερη κοτσάνα, πάντα φυσικά με μεγαλοπρεπές ύφος.