Saturday, January 22, 2011

Οι ΤΕ/ΔΕ στο σχολείο: Το μεγάλο κόλπο

Η ΕΕΤΕΚ (Επιστημονική Ένωση Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης) δεν παύει ποτέ να υπενθυμίζει το σημαντικό ρόλο που υποτίθεται πως παίζουν οι ΤΕ και ΔΕ "εκπαιδευτικοί" στην εκπαίδευση και πόσο απαραίτητοι είναι για τη λειτουργία του σχολείου.

Φυσικά η ΕΕΤΕΚ παραλείπει να υπενθυμίσει επίσης ποιοί είναι οι ΤΕ και ΔΕ, αν οι περισσότεροι από αυτούς είναι παιδιά και ανίψια μονίμων εκπαιδευτικών, συνδικαλιστών και ενίοτε και πολιτικών, και φυσικά που βρίσκονται σήμερα οι ΤΕ και ΔΕ. Γιατί από ότι φαίνεται στην πραγματικότητα βρίσκονται οπουδήποτε εκτός από το σχολείο που υποτίθεται πως θέλουν να υπηρετήσουν.

Όμως αυτές οι λεπτομέρειες δεν εμποδίζουν την ΕΕΤΕΚ να απαιτεί συνέχεια προκειμένουν να εξασφαλίσει περισσότερα προνόμια για τα μέλη της.

Εκείνο που επίσης παραλείπει να μας πει η ΕΕΤΕΚ είναι ότι οι ΤΕ και ΔΕ που διορίζονται στην εκπαίδευση κατά τα τελευταία χρόνια πηγαίνουν συστηματικά σε θέσεις γραφείου. Ενδεικτικά αναφέρουμε τους παρακάτω ΤΕ/ΔΕ που έχουν πάρει φέτος απόσπαση σε διάφορα ΙΕΚ:


Γορδέλης Αναστάσιος ΤΕ01.02 ΙΕΚ Περιστερίου

Δεδούσης Δημήτριος ΔΕ01.04 ΙΕΚ Μεταμόρφωσης

Δερβένη Παρασκευή ΤΕ01.08 ΙΕΚ Πειραιά

Κωνσταντόπουλος Χρήστος ΔΕ01.01 ΙΕΚ Αγρινίου

Μάργαρης Πέτρος ΤΕ01.04 ΙΕΚ Πύργου

Νησιώτης Χρήστος ΤΕ01.03 ΙΕΚ Μεταμόρφωσης

Παυλίδης Χρήστος ΤΕ01.13 ΙΕΚ Ηλιούπολης


Φυσικά σε αυτές τις θέσεις δεν πήγαν δια της βίας, αλλά επειδή το επεδίωξαν οι ίδιοι με επιμονή και μανία. Και δεν είναι οι μόνοι, καθώς και οι υπόλοιποι ΤΕ/ΔΕ που διορίστηκαν τα τελευταία χρόνια έχουν καταλήξει σε αντίστοιχες θέσεις σε διάφορα γραφεία, καθώς οι ίδιοι αποφεύγουν να τοποθετηθούν σε τάξεις για να μη φανεί η γύμνια τους.

Το τραγικό είναι ότι όλοι αυτοί φιλοδοξούν να αποκτήσουν ανώτερες διοικητικές θέσεις στο μέλλον, προβάλλοντας τη θητεία τους αυτή ως "διοικητική εμπειρία", και ήδη υπάρχουν απαιτήσεις εκ μέρους τους ώστε να μπορούν να γίνονται διευθυντές.

Το ερώτημα είναι γιατί το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει να τους διορίζει, και δεν στέλνει τους ήδη υπάρχοντες σε θέσεις ανάλογες των "προσόντων" τους, πχ σε δήμους.