Monday, February 8, 2010

ΔΟΑΤΑΠ: Άλλη μία αμαρτωλή ιστορία

Δεν υπάρχει τομέας του πανεπιστημιακού συστήματος (και όχι μόνο) στην Ελλάδα που να μην είναι βρώμικος. Το ΔΟΑΤΑΠ αποτελεί έναν από αυτούς. Θα ασχοληθούμε με το ΔΟΑΤΑΠ στο μέλλον. Προς το παρόν παραθέτουμε δύο σημαντικές αναρτήσεις του troktiko.


H πρώτη αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο οι καρεκλοκένταυροι του ΔΟΑΤΑΠ, στους οποίους περιλαμβάνονται και πολλοί αποσπασμένοι προνομιούχοι εκπαιδευτικοί, ταλαιπωρούν τους ανθρώπους χωρίς να σέβονται τον κόπο που έκαναν για να σπουδάσουν:



"Θα ήθελα να μοιραστώ κι εγώ την εμπειρία μου με αυτόν τον καταπληκτικό φορέα που λέγεται ΔΟΑΤΑΠ:
Τελειώνοντας τις μεταπτυχιακές μου σπουδές σε πανεπιστήμιο της Αγγλίας σκέφτηκα να ετοιμάσω και τα χαρτιά μου για το ΔΟΑΤΑΠ. Μετά πολλών...
εξόδων και πολύ κόπου προκειμένου να μαζευτούν τα έγγραφα , συνεχούς αλληλογραφίας και τηλεφώνων με το πανεπιστήμιο (το όποιο θέλησε να κινηθεί νομικά μόλις έμαθε ότι το πτυχίο μου δεν αναγνωρίζονταν αυτόματα)ο φάκελος μου ετοιμάστηκε. Μάλιστα χρειάστηκε περίπου 3 μήνες καθημερινών προσπαθειών μου, να βρω κάποιον από το ΔΟΑΤΑΠ να σηκώσει το τηλέφωνο και να επιβεβαιώσει ότι τα χαρτιά μου ήταν εντάξει. Πέρασαν 8 μήνες ώσπου να εξεταστεί ο φάκελος μου όταν η επιτροπή αποφάνθηκε ότι το πτυχίο μου δεν είναι εφάμιλλο των standards των ελληνικών πανεπιστημίων(!!!???) και η αίτηση μου απορρίφτηκε χωρίς φυσικά καμία ουσιαστική αιτιολογία. Μόλις απευθύνθηκα σε αυτούς πάλι, μου είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν θα έπρεπε να γίνει(αφού το προπτυχιακό μου πτυχίο το είχα από ελληνικό πανεπιστήμιο) και να ξανακάνω αίτηση – πληρώνοντας βέβαια κανονικά τα απαραίτητα έξοδα φακέλου τα οποία δεν ήταν και φτηνά. Μετά από 3 μήνες ο φακελός μου επανεξετάστηκε και απορρίφθηκε με τον ίδιο τρόπο. Απογοητευμένος έστειλα το βιογραφικό μου σε μια πολυεθνική εταιρία η οποία μου αναγνώρισε κανονικά τα πτυχία μου και με προσέλαβε. Ήδη είμαι διευθυντής και έχω μια πολύ καλή καριέρα. Ευχαριστώ πολύ το ΔΟΑΤΑΠ!!!Αν μου είχε αναγνωρίσει το πτυχίο όλα θα ήταν διαφορετικά και σίγουρα όχι τόσο επιτυχημένα.
Προς ομοιοπαθείς: μην ασχολείστε και μην απογοητευεστε. Στην αγορά τέτοιες κουταμάρες δεν μετράμε.

Το κράτος μου μέσα!!! "


Η δεύτερη θίγει άλλη μία διάσταση, καθώς το σύστημα έχει δομηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε κανένας να μη μπορεί να βρει το δίκιο του:


"Και εγώ είμαι ένας από τους χιλιάδες ταλαιπωρημένους από τον συγκεκριμένο οργανισμό. Το τι αποτέλεσμα θα πάρεις είναι κάτι σαν το τζοκερ. Φοιτητές ίδιου πανεπιστημίου, ίδιας χρονιάς, ίδιων μαθημάτων και παίρνουν διαφορετικές αποφάσεις είναι καθημερινό φαινόμενο. Βεβαίως ακόμα...

και εκεί τα βύσματα και οι γνωστοί μετράνε περισσότερο από τα χαρτιά σου. Τι να κάνεις όμως; Επανεξέταση; Έχεις πια τόσο χρόνο; Όσο σου πήρε να πάρεις 2 πτυχία άλλο τόσο θες να ξεμπερδέψεις με τον ΔΟΑΤΑΠ. Αυτός ο ανεξάρτητος οργανισμός…ποιος είναι ο κατασκευαστήÏ! ‚ της σελίδας τους και ποιοι έχουν περάσει πρόεδροι από εκεί. Βεβαίως άλλη μια σύμπτωση στην χώρα τον συμπτώσεων. Κουράγιο!!"