Monday, December 28, 2009

Διδακτική επάρκεια ΠΕ19-20: Άγνωστες πτυχές

Για όσους αναρωτιούνται γιατί ο φοιτητής ακόμα Αλέξανδρος Ρονιώτης έχει αποδυθεί σε μία απεγνωσμένη μάχη ώστε να διεκδικήσει το δικαίωμα διορισμού του στο δημοτικό μόλις τελειώσει το διδακτορικό του, υπάρχει μία απάντηση. Ο λυσσώδης αγώνας του νεαρού πληροφορικάριου για τα δίκαια του λαού που συνωστίζεται στις κατηγορίες ΠΕ19 και ΠΕ20 περιμένοντας το διορισμό στο δημόσιο αποτελεί έκφραση συσσωρευμένων συναισθημάτων που βρίσκουν εκτόνωση στη συνθηματολογία και τη λαική πάλη:


"Δε θέλω να σε χάσω...
Μωράκι μου,
με έχει πιάσει ένας απέραντος φόβος ότι μπορεί να σε χάσω. Μακάρι να μπορούσα αυτή τη στιγμή να σου δείξω το πόσο σε αγαπώ και το πόσο μοναδική είσαι για μένα.

Δυστυχώς, έκανα ένα μεγάλο λάθος και το έχω μετανιώσει πικρά. Δεν σου άξιζε τέτοια συμπεριφορά. Ήταν μια απερισκεψία μου, μια βλακώδης επιπολαιότητα μου. Και σου ζητώ ξανά συγνώμη. Όσες φορές χρειαστεί θα το κάνω, γιατί αναγνωρίζω ότι ήταν βλακεία μου.

Φοβάμαι ότι έχεις αρχίσει να απομακρύνεσαι από μένα και δεν ξέρω τι να κάνω. Δεν μπορώ να με φανταστώ χωρίς εσένα... Μακάρι να ήξερα ακριβώς τι σκέφτεσαι κάθε στιγμή που με κοιτάς. Πως με βλέπεις και πως νιώθεις για μένα...

Με σένα έχω τα πάντα, δεν μου λείπει τίποτα.

Σε αγαπώ"


Αφού ο φτωχός Αλέξανδρος γνώρισε τον πόνο της εγκατάλειψης μετά από 8 χρόνια φαγούραςσχέσης, αποδύθηκε σε μία μάχη προκειμένου να καλύψει το κενό. Εκεί που με την Ελίνα είχε κακής ποιότητας σεξτα πάντα, μετά δεν είχε τίποτα, οπότε αναζήτησε μία απεγνωσμένη σεξουαλική εκτόνωση ξεσηκώνοντας το σκλαβωμένο λαό των πληροφορικάριων προς αναζήτηση τουλάχιστον ενός διορισμού στα δημοτικά της χώρας.

Βέβαια αυτή η πάλη δεν ήταν χωρίς παρενέργειες, καθώς ο πληγωμένος εγωισμός του Αλέξανδρου τον έκανε να λογοκρίνει τις αντίθετες απόψεις που έθιγαν διάφορες λεπτομέρειες του ζητήματος που δε συμφωνούσαν με τα σχέδιά του, με αποτέλεσμα να τσαλακωθεί κάπως το επαναστατικό του ίματζ. Εμείς πάντως ευχόμαστε στον πικραμένο Αλέξανδρο να καταφέρει να ξεπεράσει τα ψυχολογικά του τραύματα με πιο ισορροπημένους τρόπους.