Thursday, August 26, 2010

Τα εκκρεμή επαγγελματικά δικαιώματα και οι ψεύτες ΤΕΙτζήδες

Με άρθρο του στην Ελευθεροτυπία στις 15/01/2010, ο Δ. Καλλιγερόπουλος διαμαρτύρεται για το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων ΤΕΙ. Και επειδή ο Δ. Καλλιγερόπουλος είναι και Καθηγητής του Τμήματος Αυτοματισμού του ΤΕΙ Πειραιά, δεν παραλείπει να αναφερθεί και στο συγκεκριμένο τμήμα:


"Το παράδοξο όμως είναι ότι δεν καθυστερούν τα επαγγελματικά δικαιώματα αμφισβητούμενων και αναξιολόγητων τμημάτων, που και αυτά υπάρχουν, αλλά τεχνολογικών και καταξιωμένων τμημάτων, όπως π.χ. του τμήματος Αυτοματισμού, που ανήκει στο ανώτατο επίπεδο της Τεχνολογικής μας Εκπαίδευσης και αποτελεί μοχλό για την ανάπτυξη. Μπορεί λοιπόν να είναι κατανοητό μια επαγγελματική συντεχνία να αντιστρατεύεται το νόμιμο και το αυτονόητο, αλλά δεν είναι αποδεκτό να είναι το κράτος συντεχνιακό και να ενεργεί σε βάρος αυτών που έχει ανάγκη ο τόπος."


Ο συγκεκριμένος καθηγητίσκος παραλείπει πολλά στις βαρύγδουπες δηλώσεις του. Από που κι ως που ο τόπος έχει ανάγκη τους αποφοίτους αυτοματισμού, όταν υπάρχει πληθώρα σχολών με παραπλήσιο αντικείμενο; Και πως ακριβώς το συγκεκριμένο τμήμα αποτελεί μοχλό για την ανάπτυξη της χώρας, όταν το επίπεδό του είναι τραγικό και στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι απόφοιτοί του δε διαφέρουν σε τίποτα από τους αποφοίτους ΕΠΑΛ;

Εκεί όμως που ψεύδεται ασύστολα και σκόπιμα ο καθηγητίσκος Καλλιγερόπουλος είναι στο αν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα οι απόφοιτοι του συγκεκριμένου τμήματος. Γιατί απλούστατα οι τεχνικοί αυτοματισμού έχουν καταφέρει να διεκδικήσουν με περισσό θράσσος (που είναι γνωστό πως περισσεύει στους αμόρφωτους) την επαγγελματική τους αποκατάσταση και διορίζονται κατά κόρον στα σχολεία ως εκπαιδευτικοί πληροφορικής ΠΕ20!

Ποιό είναι λοιπόν το νόμιμο και το αυτονόητο στην περίπτωση των τεχνικών αυτοματισμού, όταν ενάντια σε κάθε έννοια νομιμότητας κατάφεραν να διορίζονται σε ένα άσχετο με αυτούς αντικείμενο; Και με ποιόν τρόπο είναι αδικημένοι όταν διορίζονται στα σχολεία για να ρίχνουν κι άλλο το ήδη χαμηλό επίπεδο της εκπαίδευσης;