Η πρώτη σχετίζεται με την εισαγωγή φοιτητών μέσω κλήρωσης:
"Στη μισθοδοσία της ΕΡΤ υπάρχει ειδικός Σύμβουλος του Προέδρου, κάποιος(γνωστός και ως άτακτος Τ.)που έχει απολυτήριο Δημοτικού και μόνο. Δούλευε στην εφημερίδα της επαρχίας και έγινε στέλεχος της ΕΡΤ από τον Ρουσόπουλο. Να απαντήσει τώρα ο Θόδωρος Ρουσόπουλος
1. Γιατί έβαλε κάποιον απόφοιτο Δημοτικού, στέλεχος στην ΕΡΤ; Με τι τον κράταγε στο χέρι; Έχει σχέση με το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο; Ισχύει ότι ο "άτακτος" κανόνισε με επαφές που είχε ο Ρουσόπουλος, να γραφτεί στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο για να ικανοποιήσει το απωθημένο του να γίνει φοιτητής αφού δεν κατάφερε να μπει ούτε σε κανονικό πανεπιστήμιο ο άνθρωπος που μας κυβερνούσε;"
Η δεύτερη σχετίζεται με το ύφος και ήθος των διδασκόντων στο ΕΑΠ, θέμα το οποίο έχει πολλές προεκτάσεις:
"Μία εκ των χειρότερων μορφών δικτατορίας είναι η πανεπιστημιακή έδρα. Μόνο οι αδαείς και οι έχοντες ισχυρό συμφέρον εξακολουθούν να εκτιμούν και να υπολήπτονται τους "λειτουργούς" της ανώτατης εκπαίδευσης. Αυτό το κομματικό και συντεχνιακό χοιροστάσιο όπου κύριο μέλημά τους είναι όχι πώς θα προάγουν και θα μεταλαμπαδεύσουν την γνώση προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας, αλλά πώς θα βολέψουν τα μαλακισμένα και ανίκανα παιδιά τους σε πανεπιστημιακούς θώκους, έστω και στον ταπεινό γκισέ της γραμματείας. Αυτοί που εμφανίζονται σπάνια στο μάθημά τους, εισπράττουν αμοιβή από στημένα ερευνητικά προγράμματα, από βιβλιοθήκες, και απομυζούν το κρατικό βυζί από χίλιες δυο μεριές. Αυτοί που ανέχονται τον φοιτητικό συνδικαλισμό και τις αλητείες της κάθε Πανσπουδαστικής. ..."